Executive
vadības
Kursi

Piesakieties kursiem par vadības tēmām Riga Business School, lai pārzinātu jaunākās aktualitātes biznesa izglītībā. Neatkarīgi no tā, vai esat nesen absolvējis augstskolu vai pagājuši vairāki gadi, kopš pēdējoreiz bijāt studenta godā, aicinām turpināt izaugsmi. Šī ir iespēja attīstīt un aktualizēt savus talantus.

Pirmdienās, No 8.janvāra – 15.aprīlim

18:00 – 21:00

Klātienē

EUR 750 + PVN

Kursu vada Linda Saulīte un Rihards Zeiļa

Digitālā mārketinga stratēģija

Līdz ar pastāvīgi mainīgo digitālo ainavu un pāreju uz e-komerciju digitālā tirgvedība kļūst arvien straujāka. Šī kursa mērķis ir sniegt studentiem praktisku pieredzi digitālā mārketinga stratēģiju plānošanā un kampaņu īstenošanā patstāvīgi vai organizācijas ietvaros. Mēs aplūkosim pašreizējo mārketinga ainavu, komunikācijas kanālu tendences un auditorijas uzvedības perspektīvu, kā arī aktuālās digitālā mārketinga tendences visā pasaulē, ņemot vērā to pielāgošanu Latvijas un Eiropas biznesa realitātei. Visbeidzot, mēs tuvāk aplūkosim konkrētas reklāmas platformas, piemēram, Meta, Google, TikTok un citas.

Nr Tēma
1. nodarbība: Ievads digitālajā mārketingā

Digitalizācija un aktuālā mārketinga situācija

  • Jaunākās tendences un prognozes mārketinga un komunikācijas jomā
  • Digitālā mārketinga loma un nozīme, galvenās definīcijas un KPI
2. nodarbība: Izpratne par patērētāju ieskatu nozīmi digitālajā mārketingā

Patērētāju uzvedības tendences mārketingā un komunikācijā

  • Patērētāju uzvedība un digitālā mārketinga komunikācija
  • Mērķauditorijas analīze un efektīva digitālā mārketinga stratēģijas plānošana
3. nodarbība Digitālā mārketinga stratēģija: plānošana un izpilde

  • 1. daļa. Efektīvas digitālā mārketinga stratēģijas izveide un īstenošana
4. nodarbība Digitālā mārketinga stratēģija: plānošana un izpilde

  • 2. daļa. Efektīvas digitālā mārketinga stratēģijas izveide un īstenošana
5. Nodarbība: Digitālā mārketinga stratēģiju mērīšana un optimizācija

  • KPI noteikšana un mērīšana: komunikācijas, mārketinga un uzņēmējdarbības KPI
  • Zīmolvedība un veiktspēja digitālajā mārketingā
6. nodarbība: Sociālo mediju reklāma (Meta 1/2)

Šī ir pirmā no divdaļīgas lekciju sērijas, kas veltīta reklāmai Meta ekosistēmā

  • Lead generation & eCom piedāvājumi
  • Meta reklāmas vide
  • Facebook kampaņas iestatīšana
  • Facebook mērķēšanas iespējas
  • Reklāmas formāts un radošums
7. nodarbība Sociālo mediju reklāma (Meta 2/2)

Sērijas otrā daļa ir balstīta uz pirmās lekcijas pamatzināšanām, pievēršoties uzlabotām reklāmas metodēm Facebook tīklā.

  • Facebook Pixel un CAPI
  • Retarģēšana
  • Darbības rādītāji
  • Kampaņas optimizācija
8. nodarbība Individuālais eksāmens
9.nodarbība Sociālo mediju mārketings (1/2)

Šīs divdaļīgās sērijas par sociālo plašsaziņas līdzekļu mārketingu pirmajā daļā aplūkosim daudzkanālu mārketinga nianses un unikālās mārketinga iespējas, ko sniedz TikTok.

  • Daudzkanālu mārketings
  • TikTok
10. nodarbība Sociālo mediju mārketings (2/2)

Šīs sērijas otrā daļa turpinās ar padziļinātu pārskatu par mārketinga stratēģijām Twitter (X) un Snapchat.

  • Twitter (X)
  • Snapchat
11.nodarbība Mārketinga satura izveide:

  • Radošie apsvērumi
  • Kontaktu “magnēti” un e-pasta mārketings
  • Video mārketings
  • Grafiskais dizains
  • Satura veidošana ar mākslīgo intelektu
12.nodarbība Web dizains, e-komercija, UX un SEO

  • WordPress
  • Shopify
  • Mājaslapas
  • UX projektēšana
  • CRO (konversijas ātruma optimizācija)
13.nodarbība Meklēšanas mārketings

  • SEO (optimizācija meklētājprogrammām)
  • Google meklēšanas reklāmas
  • Google analītika
  • YouTube
14.nodarbība Grupu projektu noslēguma prezentācijas

Kursa maksa: 750 Eur + PVN

Prasības sertifikāta saņemšanai:

  • 80% apmeklējums
  • Aktīva dalība nodarbībās, kas ietver diskusijas grupu un individuālo darbu.

Digitālā mārketinga stratēģija

Pirmdienās, No 8.janvāra – 15.aprīlim

18:00 – 21:00

Klātienē

EUR 750 + PVN

Kursu vada Linda Saulīte un Rihards Zeiļa

Līdz ar pastāvīgi mainīgo digitālo ainavu un pāreju uz e-komerciju digitālā tirgvedība kļūst arvien straujāka. Šī kursa mērķis ir sniegt studentiem praktisku pieredzi digitālā mārketinga stratēģiju plānošanā un kampaņu īstenošanā patstāvīgi vai organizācijas ietvaros. Mēs aplūkosim pašreizējo mārketinga ainavu, komunikācijas kanālu tendences un auditorijas uzvedības perspektīvu, kā arī aktuālās digitālā mārketinga tendences visā pasaulē, ņemot vērā to pielāgošanu Latvijas un Eiropas biznesa realitātei. Visbeidzot, mēs tuvāk aplūkosim konkrētas reklāmas platformas, piemēram, Meta, Google, TikTok un citas.

Nr Tēma
1. nodarbība: Ievads digitālajā mārketingā

Digitalizācija un aktuālā mārketinga situācija

  • Jaunākās tendences un prognozes mārketinga un komunikācijas jomā
  • Digitālā mārketinga loma un nozīme, galvenās definīcijas un KPI
2. nodarbība: Izpratne par patērētāju ieskatu nozīmi digitālajā mārketingā

Patērētāju uzvedības tendences mārketingā un komunikācijā

  • Patērētāju uzvedība un digitālā mārketinga komunikācija
  • Mērķauditorijas analīze un efektīva digitālā mārketinga stratēģijas plānošana
3. nodarbība Digitālā mārketinga stratēģija: plānošana un izpilde

  • 1. daļa. Efektīvas digitālā mārketinga stratēģijas izveide un īstenošana
4. nodarbība Digitālā mārketinga stratēģija: plānošana un izpilde

  • 2. daļa. Efektīvas digitālā mārketinga stratēģijas izveide un īstenošana
5. Nodarbība: Digitālā mārketinga stratēģiju mērīšana un optimizācija

  • KPI noteikšana un mērīšana: komunikācijas, mārketinga un uzņēmējdarbības KPI
  • Zīmolvedība un veiktspēja digitālajā mārketingā
6. nodarbība: Sociālo mediju reklāma (Meta 1/2)

Šī ir pirmā no divdaļīgas lekciju sērijas, kas veltīta reklāmai Meta ekosistēmā

  • Lead generation & eCom piedāvājumi
  • Meta reklāmas vide
  • Facebook kampaņas iestatīšana
  • Facebook mērķēšanas iespējas
  • Reklāmas formāts un radošums
7. nodarbība Sociālo mediju reklāma (Meta 2/2)

Sērijas otrā daļa ir balstīta uz pirmās lekcijas pamatzināšanām, pievēršoties uzlabotām reklāmas metodēm Facebook tīklā.

  • Facebook Pixel un CAPI
  • Retarģēšana
  • Darbības rādītāji
  • Kampaņas optimizācija
8. nodarbība Individuālais eksāmens
9.nodarbība Sociālo mediju mārketings (1/2)

Šīs divdaļīgās sērijas par sociālo plašsaziņas līdzekļu mārketingu pirmajā daļā aplūkosim daudzkanālu mārketinga nianses un unikālās mārketinga iespējas, ko sniedz TikTok.

  • Daudzkanālu mārketings
  • TikTok
10. nodarbība Sociālo mediju mārketings (2/2)

Šīs sērijas otrā daļa turpinās ar padziļinātu pārskatu par mārketinga stratēģijām Twitter (X) un Snapchat.

  • Twitter (X)
  • Snapchat
11.nodarbība Mārketinga satura izveide:

  • Radošie apsvērumi
  • Kontaktu “magnēti” un e-pasta mārketings
  • Video mārketings
  • Grafiskais dizains
  • Satura veidošana ar mākslīgo intelektu
12.nodarbība Web dizains, e-komercija, UX un SEO

  • WordPress
  • Shopify
  • Mājaslapas
  • UX projektēšana
  • CRO (konversijas ātruma optimizācija)
13.nodarbība Meklēšanas mārketings

  • SEO (optimizācija meklētājprogrammām)
  • Google meklēšanas reklāmas
  • Google analītika
  • YouTube
14.nodarbība Grupu projektu noslēguma prezentācijas

Kursa maksa: 750 Eur + PVN

Prasības sertifikāta saņemšanai:

  • 80% apmeklējums
  • Aktīva dalība nodarbībās, kas ietver diskusijas grupu un individuālo darbu.